nu inteleg.

Nu stiu cum pot fi unii oameni asa de rai.
Nu vreau sa stiu cum o duc oamenii care parca nu au suflet.
Chiar nu pot intelege de ce lumea din jurul meu e atat de nesuferita, atat de rautacioasa si in fond, toti suntem oameni. De ce unii sunt buni la suflet, ajuta pe toata lumea si sufera cel mai mult? De ce cei care mint reusesc mereu?
Pur si simplu nu pot sa inteleg. In capul meu se invart prea multe chestii, iar acele CHESTII tot persista si parca nu mai vor sa ma lase in pace. Iar intrebarea pe care tot mi-o tot pun este "DE CE?"
Inca n-am aflat raspunsul, dar sper ca aceasta perioada ciudata si nasoala acompaniata de oboseala, draci si nervi sa se termine cat mai repede. Pentru ca nu stiu. Si totusi, de ce nu stiu?
Poate am nevoie de o pauza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu