wrong taxi. wrong guy.


stiti cum e sa fii foarte prost dispus si sa te grabesti undeva, luand un taxi (pentru ca ai pierdut autobuzul iar masina n-ai, sau ti s-a stricat si e in service) iar tipu` de la volan e un prost-dispunator? nu stiu de unde mi-a venit cuvantul asta, dar cert e ca ma declar o toanta in a alege un taxi. sau ma rog, nu chiar toanta, dar cu intuitia la capitolul asta stau prost de tot. sau, sa intoarcem situatia la 180 de grade: tu ai avut o zi atat de grea incat vrei cat mai repede sa ajungi acasa/la mall/in oras incat nu te mai uiti ca e 1,33 de lei pe ora taxiul sau 1,35. te urci in prima masina pe a carei capota sta o pancarda cu "taxi" pe ea si dusa ai fost. si dintr-o data, in cele 7 minute (zic si eu estimativ), taximetristul te inveseleste. cum, n-ai sa stii niciodata. dar parca cand iti spune ca ai 6 lei de plata nu te mai intereseaza de nimic, ii lasi 10 si te cari. ok, as vrea ca faza asta sa mi se intample mai des. dar nu, deasupra mea e un norisor care tot timpul ma indruma la soferi urati, nevorbareti si care n-au radio-uri in masina.
ei bine, chiar azi ma grabeam in oras iar el, un dobitoc si jumatate nu putea sa puna piciorul pe acceleratia aia ca vezi doamne, el calca ca pe oua. si mergea ca ochiu mortului. pana si un copil cu biticla dadea din pedale mai repede. mi-am repetat in nenumarate randuri sa stau linistita, am sa ajung la timp, nu e nici un stres, pentru ca doar de, esti intr-un taxiu! in fine, pana la urma am ajuns si cand am iesit din taxi, i-am trantit usa, ca o scorpie, gandindu-ma cum ar fii sa-i cada acum usa. asa, pur si simplu. cred ca m-as tavali pe jos de ras. dar nu, el o calca de zici ca a castigat 1 milion de dolari. poate doar asa, sa-mi faca mie in ciuda. doamne, el e un rebel cand e singur in masina. oare face la fel si in pat? adica, pardon: facea la fel si in pat? pentru ca n-am bunul simt si zic ca avea vreo 60 de ani.
dar, ca sa pot sa dorm in seara asta bine, imi amintesc de tipu` ala dragut, de treaba, care asculta kiss fm (specific:partydul kiss fm) si care m-a dus acasa intr-o noapte de sambata, de la un club. da, a fost super de treaba si mi-a dat impresia ca poate totusi voi da si in viitor de tipi ca el. la stop a dat cred ca maxim volumul pentru ca imi place mie melodia. probabil si lui. oricum, scurt pe doi: de treaba. (am si scris un post de tipu` respectiv :)). va imaginati, nu? daca totusi nu.. o sa detaliez. alta data)
am ghinion, stiu. dar poate capat experienta si dau de oameni mai cumsecade. sau ies toti idiotii la pensie si se lasa naibii de soferit si o sa fiu si eu fericita!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu