aiureli de toamna

nu stiu ce m-a apucat asa, dintr-o data. dupa ce in vara n-am avut timp nici macar sa respir, acum dintr-o data mi-a venit chefu` sa scriu. poate viata este formata din perioade. din zile si zile, diferite doar cum te simti. poate e aceeasi vreme ca si ieri, poate te intalnesti cu aceeiasi oameni, dar poti sa ai stari diferite. pot fi zile pline de rasete, pot fi zile numai de tristete, pot fi zile in care iubesti cu toata fiinta, pot fi zile in care nu vrei sa vezi pe nimeni..
vara asta a fost nebuna, in toata puterea cuvantului. am mai promis ceva, dar nu azi. "azi nu, te rog eu nu; maine poate facem cum zici tu.." mi se pare destul de cunoscut. deci, partea cu .. o voi continua. o voi termina. intr-o zi. intr-una din zilele cand voi avea chef sa ma intorc la vara care tocmai a lua sfarsit..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu