la noi in Romania, ca la nimeni

stim cu totii ce inseamna sa stai la coada. stim cu totii ca la noi stai cu orele la banca si te inghestui sa-ti rezolvi problemele. dar nu mi-am putut inchipui ca am sa stau 2 ore in picioare ca sa intre cele 10 persoane din fata mea la facut de poza. atat! o poza, o semnatura si inca 2-3 minute pt ca nea de la ghiseu sa-ti bage datele in calculator. groaznic. infernal. si, colac peste pupaza, dupa ce stateai la coada la eliberare poza, mai trebuia sa te mai asezi la o alta coada sa intri la exmenul teoretic pt carnetul de conducere. cretinitate. numai la noi se putea intampla una ca asta. dar in fine, mi-au trecut toate cand m-am vazut trimisa acasa fara dosar, ci doar cu buletinul. adica asta inseamna ca am fost promovata?! iupii! mai trebuie sa ai si noroc cateodata ;))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu