Un nou sufletel in familie

 Ma uit la poza si zambesc. Nu o vad decat pe Skype. Si nu stiu din ce motiv imi aduc aminte ce zicea un actor "New is better", adica ce este nou este mai bine. Ce traducere jalnica... Poate asta mica ma distrage. Oricum ar fi, este o dragalasa si bat la pariu ca o sa fie o jucausa si o iubareata. Poate si copii mei o sa o prinda. Poate. Dar sunt fericita. Foarte fericita.Si nu pentru ca am un alt sufletel in casa de care trebuie sa avem grija, nu pentru ca este o inlocuitoare, ci pentru ca este asa o scumpica si numai in prima ei zi in noua casa a mancat nisipul din litiera, a vrut sa muste din ghiveci dupa ce s-a intepat ca bleaga in cactus, este curioasa, tare atenta la masinile de afara, se joaca cu propria coada si se cuibareste langa maimutoii de plus. Ca orice pui, de altfel. Dar de mult n-am mai trait toate astea. Si ma bucur din tot sufletul ca am ocazia, asa virtual, sa o mai fac o data!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu