Ce repede trece timpul..

..parca ieri dadeam si eu bac-ul
..parca ieri stateam si eu stresata de rezultate
..parca ieri aveam fluturi in stomac
..parca ieri imi faceam griji de facultate
..parca ieri plecam la mare, asa, pe nepusa masa
..parca ieri nu primeam nici un raspuns de la facultate
..parca ieri m-am urcat cu tata in masina si am mers 1000 de km
..parca ieri imi faceam poza pentru cardul de studenti
..parca ieri imi luam ramas bun de la prieteni si familie
..parca ieri plecam pe drumul asta nebun

Dar ce este cel mai important este faptul ca tot drumul asta lung, obositor, necunoscut, infricosator si frumos l-am parcurs stiind ca am pe cineva langa mine!

Ce repede trece timpul. Un an de zile care a zburat pe langa mine. Un an de zile, incercand sa supravietuiesc. Dar se pare ca am reusit. Si sper ca toate generatiile dupa mine sa o faca. Oricum, de acum incolo o sa fie mult mai usor. Ce anume? Totul! De ce? Pentru ca devine din ce in ce mai frumos!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu