idei imprastiate. cap imprastiat

n-am mai scris de o mie de ani. ba nu, rectific. de anul trecut. doamne, cum suna. scriu nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vreau. deocamdata incerc sa ma acomodez, sa ma gandesc ca s-a terminat vacanta, ca a inceput un nou an si ca trebuie sa incerc sa nu o dau in bara. tigarile s-au scumpit (nu ma intereseaza neaparat), o sa urmeze , din cate am inteles, preturile de la abonamente si bilete pentru autobuze. criza o resimt eu, tu, vecinu` si pana la urma toata lumea (banuiesc). poate nu direct, poate nu indirect, dar toti o simtim. mai putini bani de cheltuiala, toate chestiile incep sa se scumpeasca. se vede ca anu` asta fac 18 ani. din nou, doamne cum suna. mai e muuult timp pana sa fac eu 18 ani dar totusi e anul acesta. sper sa fie nu an bun. pentru ca e par. si pentru ca 2009, per total, a fost ok. si pentru ca dupa 2009 trebuie sa vina un an excelent. sau e doar teoria mea? in orice caz, nu vreau sa ma gandesc la altceva decat la ce am de facut. dupaia, vine si relaxarea. oricum am primit in 2 luni mai multe decat m-as fi asteptat. nu-mi trebuie mai mult decat ce am acum. sunt fericita, sanatoasa si nu cu toate acasa. 3 motive ca anul care tocmai a inceput sa fie unul sclipitor, halucinant, extraordinar si miraculos.
de unde dracu` le-am scos pe toate? =))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu