nu-i grozav.

am cam dat cu picioru` la unele chestii. cred ca trebuie sa mananc cacat cu polonicu` sa-mi mearga mai bine. cel putin perioada asta. bine ca nu ma mai doare capu` si bine ca am lumea (buna) in jurul meu.
saptamana viitoare va fi un chin (cel putin pentru mine) asa ca trebuie sa dorm mult si sa ma odihnesc in weekendu` asta. dupaia o luam de la capat.

tot aud intrebarea "cum poti sa fii asa?"
-adica cum? intreb
-adica asa cu capu`n nori, sa nu-ti pese, sa risti si sa fii nebuna asa. mi se raspunde
mmhm. ok. that's me. :)

dar cred totusi ca din cauza ca de rev n-am spart nimic am eu perioada asta a mea in care mi se pare ca mai mult sunt stresata. dar voi trece peste :-j
mai bine ma duc sa ma culc.
fara lapte. si fara vin. important e ca nu m-a durut burta. doar capu` :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu