asa e viata. unii nimeresc mai bine, altii mai rau

mi-e lene sa imi fac blogu` cum trebuie, trebuie curatat si purecat putin sa arate ma decent. mi-e lene sa fac ceva. sunt bleaga. ce sa mai vorbim ca afara e atat de cald iar mie ii creste inima cand vad prognoza pentru maine.. asa ca ma multumesc cu statul degeaba. pana la urma, nu am nimic de facut, nu?

stau sa ma gandesc, privind in gol, si realizez ca parca caldura asta i-a troznit pe toti in cap. sau mi se pare numai mie? toti parca sunt irascibili, parca nervosi tot timpul iar daca nu sunt nervosi, sunt deprimati, ofticati si intr-o stare gata sa bubuie.
asa ca mai bine stau departe de astfel de oameni. daca nu-mi place, ma intorc pe calcaie si plec. simplu ca buna ziua. mie sa-mi fie bine, in fond. pentru ca se mai si intampla sa "primesc" si eu starea aceea si atunci cand doua vulcane erup, nu-i de bine. multi sunt afectati si n-are rost. asa ca mai bine evit, pur si simplu astfel de situatii. mai bine sa previi decat sa suporti consecintele.

da, trebuie sa-ti asumi si responsabilitatea dar, asta e lasata de cel mai multe ori, la o parte. pentru ca isi face loc orgoliul. iar povestea poate sa continue, dand in altceva, asa ca n-are rost. deci, o las moarta si cu asta basta. take it as it is. nu poti sa faci nimic impotriva a ceea ce ti se intampla. s-a intamplat si gata. treci peste. sau incerci sa repari.

ideea e ca in viata nu le vei putea face pe toate, la orice ora si cu toti. trebuie sa inveti sa le cerni. tot timpul cineva nu va fi multumit. incercand sa impaci pe toata lumea, vei da tu gresi, si te vei arde, asa ca daca vezi ca nu merge si nu vrea, las-o balta. fa in asa fel sa-ti fie tie bine.

pana la urma, viata nu e un tricotaj; daca ai gresit, sa desiri totul si s-o iei de la inceput. trebuie sa ai puterea sa coninui. indiferent daca urmarile vor fi placute sau nu.
asa ca, citand un citat pentru ca citirea lui e facuta pentru a fi citita de altcineva, va las o ultima impresie a tocmai cititului articol. suna ciudat? caldura e de vina. in fine, citatul : "invata sa-ti scrii durerile pe nisip si bucuriile pe stanca." (autor? nu mai stiu. l-am citit undeva acum un an. dar am uitat. din nou, caldura o fi de vina..)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu