ne vedem .. mai tarziu!

haine scose din dulap, gata sa fie bagate in geamanatane si multi papauci peste tot. costumu` de baie ma asteapta.. maine plec la mare!
promit cand vin sa imi refac blogu`. si o sa va dezvalui unde am fost ;;)
bine, bine. va arat un singur videoclip. o sa va prindeti din prima. e asa de amuzant :)) nu ma pot abtine :D




eu ma duc sa impachetez, sa-mi duc pisica la bunicamea, sa-mi iau ramas bun de la oamenii pa care-i indragesc, sa trimit la toti mesaje ca-mi schimb numarul de telefon si sa-mi adun toate amintirile intr-o cutie. dorul o sa fie imens, de neimaginat. dar, asta este. va trece. voi trece peste. vom trece peste. impreuna.

2 comentarii:

Georgiana Mirela spunea...

Eu iti spun distractie placuta de pe acum, balaceala multa si vreme cat mai frumoasa.

cristina turcescu spunea...

Adaugati functionalitate deosebita site-ului dumneavoastra prin posibilitatea de traducere a fiecarei pagini in peste 30 de limbi de circulatie internationala. Foarte simplu si eficient, prin inserarea unui mic cod pe care il puteti gasi la adresa http://www.anunturiromania.info/traducere/ veti oferi fiecarui vizitator posibilitatea traducerii instantanee a oricarei pagini, intr-una din cele 35 de limbi de circulatie internationala. Acest cod este special conceput pentru site-urile romanesti si selecteaza implicit limba romana ca limba in care este scris textul original. La aceiasi adresa puteti gasi si un exemplu de functionare al codului.

Trimiteți un comentariu