pe locuri, fiti gata, tornada!


nu credeam ca in brasov se poate intampla una ca asta. sa ploua in halu` in care a plouat. si strazile sa fie ATAT de.. ude?! :))
am fost la o cafea, bine mersi cand a inceput sa picure. hai sa mai stam putin si uite ca toarna cu galeata. mai stam 10 minute, 20.. si nu se opreste ploaia. sunam la taxi si hai in strada. 10 metri ne-a trebuit, nu mai mult ca sa fim ca iesiti de sub dus. fugeam ca doi nebuni prin ploaie. ei bine, ne-am adapostit sub acoperisul unei case asteptand un taxi. pana acolo a trebuit sa treversam nilul. apa pana la genunchi.
ajunsi pe trepte, mi-am scos apa din balerini. a venit taxiul si am luat-o de la capat.

saracu` taximetrist a descis usa sa vada daca ii intra apa in masina.
ajunsa acasa, mi-am stors hainele si am facut o baie.
ei bine, n-am mai vazut asa ceva..
dar oricum, a fost o experienta.. uda :))

2 comentarii:

Victoria Mirela spunea...

Foarte grav cu tornada asta, nu pot sa cred cat a plouat...a inundat tot orasul.

Mirela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu