aventuri prin tarile calde :))

ei bine oameni, am ajuns si eu in sfarsit acasica. a fost atat de obositor.. nu va dati seama. si da, orasul sub numele de "pula" a fost uimitor. si la propriu si la figurat :)) sper sa ajungeti si voi o data si o data. veti ramane masca. nu pot decat sa il laud. in schimb, oamenii sunt cam zgarciti si sunt mai rau decat noi, romanii. fura de ingheata apele. daca europenii urla dupa tine la casa de marcat sa-ti dea 1 eurocent, croatii nu stiu cum sa faca sa iti ia banii. plus ca preturile sunt cam sus. putin cam prea sus. dar asta e, a trebuit sa ne adaptam. si preturile la telefoane, apeluri si mesaje, sunt maricele. 0.4 pe un mesaj. ei bine, cand am ajuns in elvetia, parca toata lumea a revenit cu picioarele pe pamant. 0.05 pe mesaj. suna in romania sa-ti incarce cineva creditu` cu vreo 4 euro. pfuu da greu a mai fost.
povestesc mai tarziu. deocamdata, sunt bizi.

2 comentarii:

Mirela spunea...

Ma bucur ca ti-a placut aventura in Pula...am auzit ca este foarte frumos acolo....

______________________________________
http://www.masajerotic-privatedolls.ro

Lora spunea...

da, sa stii ca e cald. in fiecare zi am avut 30 de grade :P

Trimiteți un comentariu