cand (NU!) esti in criza de timp

Este 18:00. Ma duc incet incet catre baie si ma pregatesc sa ma machez. La 18:30 am iesit din baie. Incredibil de repede a mers toata treaba. Parca cand sunt in intarziere dureaza de doua ori mai mult. Sau doar mi se pare mie? M-am imbracat cu pantalonii. Ma mai fatai de colo-colo, mai fac cate ceva. E 18:45. Pot sa-mi fac paru`. Intru a doua oara in baie. Dupa 10 minute ies. Da, arat bine. Rectific, nu bine, foarte bine. Incep sa-mi strang toate boarfele din baie, fac putin curat si le pun pe toate la loc. Doamne cat mai e ceasu`? E 19:13. WOW. Mai sunt .. aproximativ 45 de minute pana plec de acasa. Ceee? Poftiiim? 45 de minute? Ei bine, mai imi gasesc eu ceva de facut. Imi curat botinele, ceva ce nu as face (sau ma rog, as face in foarte mare graba) daca as fi in intarziere. Imi trag grijulie puloverul peste cap si imi pregatesc geanta.
Stau sa am gandesc.. iar plec la un chef. De cat timp n-am mai stat pe curu` meu in weekend-uri? De foaaaarte mult timp. Poate ar trebui sa iau o pauza.. Neeeh. Mai bine nu.
La 17:00 astazi s-a aprins bradul de Craciun din Piata Sfatului. As fi vrut sa merg. Dar dupaia eram stresata ca n-am timp sa ma "termin". Si uitam ceva sa fac. Si alergam de aici acolo iar mama mi-ar fi zis "ti-am zis eu!" si eu m-as fi uitat urat la ea si i-as fi zis "da-te la o parte!". Dar cum am stat cumintica acasa, nici nu mi-a trecut prin cap cum ar putea sa se intample asa ceva. Deci cel mai bine e sa incepi de mai devreme sa le faci pe toate. Pentru ca altfel, uiti (indubitabil!) ceva. Uiti batistele, uiti sa te dai cu gloss, uiti sa iti faci papucii, iti uiti telefoanele acasa, si nu e deloc placut!
Asa, ai timp sa le faci pe toate, ai timp sa iti faci si unghiile (doamne, doar s-au straicat aseara cand nu ai mai avut rabdare sa se usuce), ai timp sa te dai cu gloss, ai timp sa-ti faci geanta (fara sa uiti nimic!) si ai timp sa mai si scrii ceva pe blog!
Si uite ca s-a facut 19:27. Da, cred ca intr-o jumatate de ora pot sa plec. Mai vorbesc la telefon vreo 10 minute si mai caut cate ceva pe net. Uite ca e 19:40. Parca am inceput prea repede sa ma pregatesc. Sau nu? Totusi e bine. Doamne ce era sa uit! Sa-mi pun cercei. Daca eram in criza de timp sigur plecam fara. Si dupaia injuram pe tot drumul!
Intre timp s-a facut 19:51. Iupiii. Mai dau doua telefoane, scriu un mesaj, ma mai cert putin cu mama, ma uit inca o data in oglinda si ma dau cu putin parfum.
Si aud (de data aceasta, placuta si totodata cunoscuta) expresie :"hai sa mergem, e imediat 8!".

Cred ca nici un barbat nu ar intelege acest fenomen. :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu