`cuz we are family

Stop cadru! Am dormit 16 ore? Am tupeu? Da, am. Pentru ca 3 saptamani de acum incolo asta am sa fac. Am sa fac ce-mi place!
Si ca sa nu uitam de chestia asta, am facut si noi pentru prima data ceva, ca si clasa. Da, a fost fain. Mai vreau sa repetam toata treaba asta. Pacat ca afara nu ninge, pacat ca nu e zapada multa, pacat ca maine nu e Craciunul. Dar asta este, scoala s-a terminat mai repede decat am crezut, asa ca a trebuit sa improvizam ceva repede, pe moment si din fericire ne-a iesit (nu extraordinar dar totusi ok, cat sa nu se facem de ras).
Da, am avut si tombola, am avut prajituri si sucuri. Am avut si buna dispozitie, un Mos Craciun fara burta, craciunite, chitari si muulta muzica. Speram sa repetam. Data viitoare, mai bine si mai fain. :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu