cand se umple paharu`..

deci nu mai suport. ma streseaza si psihic si fizic. dupa o saptamana ingrozitoare, cand ai chef sa fii lasata in pace, mai mult de atat nu pot cere. vinerea pune capac intregii saptamani. stiti cum este sa nu mai puteti , sa nu mai vreti sa suportati o persoana? si ce e ciudat e ca eu sunt singura nebuna din ecuatia asta. da, eu sunt cea de care se rade "ha ha, uita-te si la AIA". si asta e numai pentru ca acea persoana ori e una "super bazata", dupa limbajul tutror pitzipoancelor si cocalarilor de prima clasa; ori e un "model". hai fugi de aici. eu am propria mea opinie, respectami-o! da, pentru ca si eu ti-o respect pe a ta, si nu suport sa fiu tratata ca ultimul jeg, ca ultimul om de pe planeta. un un nimic, pana la urma.
totusi, ma gandesc ca vine weekendul si nu trebe sa pun la suflet orice cacat, ca am lume in jururl meu, care uneori la fel este tratata si ca nu sunt singura care se enerveaza si ca trebuie sa ma relaxez. zen zen zen! :))
poate intr-o zi am sa bubui cu totu`..
si daca nu o sa se intample asta, sigur voi ajunge la nebuni =))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu