miez de iarna

as vrea atatea lucruri, mai ales acum..
mai ales acum, cand ma incearca o amestecatura de sentimente..


vreau sa fie cald, vreau sa fie vara
vreau sa nu imi pese de nimic
vreau sa mai fac o data 17 ani
vreau sa mai traiesc o data doua veri, cea din 2006 si 2008
vreau acele doua veri de neuitat
vreau sa te pot aduce inapoi
vreau sa nu mai uit chestii
vreau sa nu fii invatat niciodata japoneza
vreau sa nu fii plecat de rev din tara
vreau sa am din nou parul luuuung
vreau sa nu schimb nimic la mine
vreau la concert la vama, la cerbul de aur
vreau sa mai urc pe scena aia si sa ma simt bine
vreau sa uit unii baieti, de care nu pot scapa
vreau sa fiu baiat pentru o zi
veau sa vad amintirile mele din clasele 5-8 in 3d
vreau o alta diriga
vreau sa nu mai am doi roboti in clasa
vreau sa am timp
vreau sa ma implic in mai multe chestii
vreau inapoi la gradinita
vreau imposibilul
..

(to be continued?!)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu