Suflet de copil

Incep prin a-mi spune La Multi Ani! Nu sunt egoista. Zic La Multi Ani tuturor celor care au suflet de copil. Cred ca am fi putin naivi daca am crede ca exista cineva in lumea asta care nu s-a gandit ca este Ziua Copilului si nu s-a gandit sa se rasfete un pic. Pentru ca asta este frumusetea acestei zile. Vremea afara este frumoasa, fiecare ar trebui sa se bucure de ea, sa se bucure ca o sa vina vara, caldura, ca viata este frumoasa.
Pentru mine, aceasta zi este una frumoasa, dar si trista. Tot nu imi vine sa cred ca acum un an terminam liceul, aveam banchetul, imi luam "ramas bun" de la colegi, prieteni, profesori, mentori...ca sa plec pe drumul meu. Un drum pe care putini si l-ar asuma, in felul cum mi l-am asumat eu. Dar a meritat sa incerc. Si, desi nu am avut multe persoane alaturi de mine, se pare ca i-am tinut piept pana acum.
Si iata-ma la 20 de ani, bucurandu-ma la fel cum am facut-o in fiecare an de aceasta zi. Mereu o voi face. Pentru ca in fiecare din noi zace un copil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu