Viata de student si preturile ei



A fi student nu este usor, din toate punctele de vedere. Iti trebuie bani pentru orice, de la mancare (si supravietuire)pana  la imbracaminte. Evident nu e niciodata usor ce sa alegi si in ce masura. Daca mananci doar pizza, poate poti sa scutesti niste bani si poti sa iti iei pantofii aia frumosi (si scumpi) care i-ai vazut luna trecuta. Si cum a venit vara, normal ca trebuie sa reinnoiesti garderoba de vara, sau macar sa o reintregesti.

Asa ca am (re)inceput sa caut siteuri de haine. Am mai cumparat de pe net si mi s-a parut o chestie chiar tare de tot. Normal, trebuie sa si risti uneori, dar nu stiu cum se face, de fiecare data am dat lovitura cand mi-am luat ceva de pe net. Asa ca am stat si am cautat pana am gasit site-ul care mi-a aratat ca preturile chiar pot fi accesibile: DY Fashion (tinand cont de faptul ca stau intr-o ditamai capitala iar preturile tind, pe un grafic, spre infinit).

Niciodata nu mi-a placut sa ma dau mare sau sa pretind ca sunt mereu la moda sau ca stiu ce se poarta, dar nu pot spune ca nu am gusturi. Da, poate nu arat sau poate nu se vede mereu, dar imi place sa fiu feminina si sa port rochii, dar cateodata merg si pe varianta sport sau casual.
Poate alte fete la 20 de ani chiar se imbraca dupa cum spune ”cartea” sau revistele, dar (si nu vreau sa tin vreun discurs plictisitor despre moda, asortare sau bunul gust si sa par o ingamfata) de multe ori imi aleg hainele in asa fel incat sa zica ”buna, sunt o tipa modesta, tin la imaginea mea, imi place sa fiu aranjata” si nu merg pe varianta ”sunt la moda-am ceva in cap-toata lumea ma place”.

http://www.dyfashion.ro/1656-3871-thickbox/rochie-black-falds.jpgStand si cautand ceva ce sa-mi placa am gasit chiar multe chestii dragute! 
Evident, nu o sa incep sa insir toate rochiile sau fustele sau topurile care mi-au placut, ci o sa rezum prin a spune ca mai exista si bun gust pe lumea asta. Si ma gandesc serios sa imi caut haine pe net, din ce in ce mai mult. In plus, e mult mai usor uneori sa stau doar si sa dau click decat sa merg sa ma calc in picioare (mai ales cand sunt reduceri) doar ca sa imi gasesc o rochita, care se dovedeste a fi descusuta sau cu pete.


Ma gandesc sa raman totusi astazi la pizza, deci. Doar azi! Sau poate si maine.

PS: Recunosc, chiar mi-a placut rochia asta mult de tot  (pentru un banchet/nunta) si rochita de vara

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu