generozitatea e scumpa

ieri s-a intamplat ceva foarte.. nici nu stiu cum s-o numesc. ciudat? dragut?
scurt pe doi: eram aseara in oras cu niste prieteni si ne-am oprit la un moment dat. pentru ca geanta mea era asa de grea (parca mi-am carat toata casa dupa mine) mi-am lasat-o jos. si asteptam pe cineva. iar acel cineva s-a intors cu o punga de floricele. noi toti (inclusiv eu) ne-am infipt, pentru ca ne era foaaaarte pofta..
2 secunde mai tarziu ma trezesc cu o babuta langa mine care imi intinde o punga de floricele. ma uit asa speriata la ea, dupaia la cei din jurul meu.. aud ca cineva imi zice "ia-o tu" asa ca iau punga si zic un "multumesc" cu o jumatate de gura.
unii zic ca m-a vazut cu geanta asa in mijlocu` strazii si s-o fi gandit ca sunt copilu` strazilor si vroia sa ma hraneasca (radeau de mine), altii zic ca "a fost asa de impresionant"..
nici nu stiu ce sa zic. poate ca e greu sa fi generos. poate e greu sa fi vaduva. poate e greu sa fi batran. si e greu sa vezi cum cei din jurul tau (mai ales copii) cresc iar tu imbatranesti. dar cred ca acelei babute nu i-a fost greu sa-mi ia mie o punga de floricele. cred ca i-a facut placere. poate ar trebui sa invatam cate ceva, din lucrurile astea marunte..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu