se potriveste perfect

nu merg la scoala. sunt bolnava. sunt cu inima zdrobita, mizerabila, jalnica, pustie, disperata, devastata, dezamagita, neconsolata, trista si nenorocita. toate astea ar trebui sa fie mai rele decat gripa. si sunt foarte obosita. nu am dormit de luni de zile si acum ma simt ca si cum as putea sa dorm cat pentru toata Anglia. prietenii mei nu par sa realizeze ca eu sunt dornica sa fac o impresie buna despre Tutankhamon. telefonul nu se opreste niciodata din sunat, dar am sa-l ignor si cand nu-l mai pot ignora mult, il voi scoate din priza. dupa circa cinci minute sunt deranjata de un sunet ascutit si o voce ma informeaza ca "nu ati reusit sa puneti receptorul corect"
"stiu", am tipat si am smuls priza din perete "dar asta este cea mai mica problema a mea!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu