pamant catre Lora!

nu-mi vine sa cred. dati-mi va rog careva o palma!
ma uit pe calendar si realizez cu stupoare ca mai sunt 2 saptamani pana..
nu! deci in cat suntem azi? suntem in 27 mai?!
pun mana pe telefon si-mi sun o prietena: "auzi tu, in cat suntem azi?". la celalalt fir nu aud nimic. "aloo? mai traiesti?" mi se raspunde: "ce-ai Laura?" si ii raspund "zi-mi in cat suntem azi!". asa ca primesc raspunsul dorit: "in 27". zic "mersi" si pun telefonul jos. dupa aceea imi dau seama ca am uitat un detaliu: "in luna mai?" .. "da!"
deci chiar am vazut bine! mai sunt 2 saptamani si luam vacanta. inca 2 saptamani si fac ce vreau! inca 2 saptamani si scap de scoala!
timpul a trecut atat de repede pe langa mine de nici nu mai stiu pe ce lume traiesc. si cand m-am mai trezit si eu la realitate intru iar in starea de relax total. ori sunt eu cu capu` foarte in nori si visez aiurea cai verzi pe pereti ori nu stiu ce se intampla. cred ca e valabila prima varianta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu