zile nefavorabile

de ce unii oameni nu pot intelege cand vreau sa fiu lasata in pace? de ce unii oameni nu sunt in stare sa citeasca pe fata ta ca esti obosit, mohorat, plouat, ca nu e tocmai ziua ta cea mai buna? de ce unii oameni se uita in ochii tai si asteapta un raspuns cand tu deja esti cu gandul in alta parte? de ce unii oameni sunt asa de sacaitori?
poate nu te cunosc atat de bine, poate vor sa fie pisalogi, sau pur si simplu din dragoste vor sa te protejeze sau sa fie alaturi de tine.
dar mie nu-mi trebuie, in astfel de zile, decat sa fiu lasata in pace. nu-mi trebuie nici o cutie mare de servetele sa plang neincetat; nu-mi trebuie nici multa ciocolata cu care sa ma indop pana imi vine rau. doar am nevoie de liniste, de somn. si poate de cateva persoane in aceasi stare ca si mine. sau, care stiu sa ma inteleaga.

1 comentarii:

Alexandru spunea...

ochii sunt inca orbi. cu inima trebuie sa cauti. nu-ti refuza nimic din ceea ce gandul sau inima te indeamna. si tu ai nevoie de tine. ofera-ti timp ! grija despre tine !

Trimiteți un comentariu